Thuis in Virgin River

Rank 326 Gelezen 633 Aan het lezen 22 Wil ik lezen 189 Favoriet 21 Recensies 65
Feelgood Artikelen 4 Lijsten 6 Spots 6   Topics 0

Het enige wat Melinda Monroe wil, is wég. Weg uit Los Angeles, waar het leven druk is en gecompliceerd, en alles haar herinnert aan Mark - haar overleden man. In een opwelling reageert ze op een advertentie voor een verpleeg- en verloskundige in Virgin River, een klein dorpje in Californië. Dit zou weleens precies de verandering kunnen zijn die ze nodig heeft! Helaas, het beloofde schattige huisje in idyllische omgeving blijkt een aftandse blokhut te zijn aan een modderweg, waar ze met haar stadse cabrio meteen vast komt te zitten. En de bejaarde plaatselijke arts, die ze zou assisteren, doet ronduit vijandig tegen haar.

Inpakken en wegwezen, denkt ze, maar een vondelingetje gooit roet in het eten. Eerst moet ze onderdak vinden voor deze baby. En misschien moet ze ook eerst maar eens echt kennismaken met Jack, de knappe eigenaar van de plaatselijke bar. Het lijkt wel of er telkens weer dingen zijn die haar in Virgin River houden. Zou ze dan toch haar thuis gevonden hebben?

Romantiek

2 keer bewerkt, laatste bewerking door Greet Braem

Suzanne Peters Auteur

Welkom in het dorpje Virgin River

door: Suzanne Peters 1 like

Onlangs herpubliceerde uitgeverij Harlequin Thuis in Virgin River  van Robyn Carr in een luxe uitgave. Het boek heeft een groter formaat dan zijn voorloper en er zit een reliëf op de omslag. Thuis in Virgin River  is het eerste deel in de Virgin River-reeks. De reeks telt meer dan twintig delen,...

Reacties op: Thuis in Virgin River