De laatste vrouw op aarde..

Dit boek is een prachtige belofte voor een nieuwe geweldige Dystiopian Trilogie. De plottwists zijn op goede momenten neergezet en het verhaal kopt gewoon. Er zijn natuurlijk een aantal dingen die je jezelf kan afvragen (hoe kan het dat de mensheid het zover laat komen dat er nog maar 1 vrouw is die kinderen kan krijgen?) De technologie in dit verhaal is ver ontwikkeld, het speelt zich dan ook af in de toekomst, maar we hebben nu al scientific breakthroughs die juist in deze problematiek zouden kunnen helpen. De personages maken een prachtige groei door en ik vond het jammer dat het boek eindigde waar het eindigde.. Gelukkig is het een troligie en met dat in gedachten is het stiekem wel de perfecte plek om boek 1 te laten stoppen.

Lees meer op: http://readingjournal.princesssam.nl

Meer recensies van Charlot van Dijk