Remember, It's only a game..

Ik heb ZO LANG op dit boek moeten wachten, dat ik helemaal gek werd dat hij er niet op de release datum was! (Bedankt pre-order bij de blauwe meneer..) Ik heb meerdere momenten in het boek gehad dat ik dacht; Ja, dat wordt het! Dat is het plot! En ja, deze momenten bleken achteraf ook waar te zijn.. MAAR DAT WAS NIET ERG! Want het is zo geweldig geschreven dat ik genoten heb van de manier waarop deze onthullingen werden gedaan! De wereld van Caraval is nog steeds een wereld waar ik totaal verliefd op ben en de karakters worden echt prachtig neergezet, samen met de groei die ze doormaken. Ik ben wel achtergelaten met een aantal vragen... maar .....

EN ER KOMT NOG EEN DEEL 3 UIT! Deze staat gepland op 30 mei 2019, en ik wil m zo graag!!!!!!!!!!!!!

Lees meer op: http://readingjournal.princesssam.nl

Meer recensies van Charlot van Dijk