Tegenvaller

08 april 2016
Dit is echt z'on boek met een "Hype" eromheen. Je ziet alleen maar vijf of vier sterren recensies. Ik had dan ook een hoge verwachting, maar deze viel in duigen.
Dit verhaal is niet spannend, tergend langzaam, pas vanaf blz. 150 begint het erop te lijken en dan nog is het niet top.

Nora komt samen in een huis in een donker bos, een glazen huis, dit om het vrijgezellenfeest van Clare te vieren. Nora had al jaren geen contact meer met Clare. Waarom wordt ze uitgenodigd? Het verhaal vertelt herinneringen over vroeger, de schooltijd als BFF, de eerste jeugdliefde van Nora. Was Clare wel een echte vriendin?

Je voel de beklemmende sfeer, niemand voelt zich op zijn gemak in elkaars gezelschap. Dit is het thrillerdebuut van deze schrijfster, leuk om te lezen maar meer niet.

Meer recensies van