Kismet

Danielle Jongsma 23 september 2018
Daar ik normaal een fervent thrillerlezer ben, begon ik toch met enige reservering aan Kismet. En in het begin had ik zo mijn twijfels of het weer niet zo'n oubollige roman zou worden. Maar je wist er een mooie interessante draai aan te geven en ik was toch aangenaam verrast! Dit was een hele andere roman dan wat ik verwacht had met een plot die ik niet had zien aankomen. Ik kon het ook niet wegleggen. Gisteravond in begonnen en vanmorgen sloeg ik de laatste pagina om met een zucht, jammer hij was uit! Interessante personages in een onconventioneel verhaal, perfecte mix. Je weet de spanning vast te houden.
Mijn complimenten en ik kijk uit naar je volgende boek. Je hebt mijn nieuwsgierigheid weten te wekken! Chappeau!!

Meer recensies van Danielle Jongsma