Was niet nodig geweest

Demi Kolle 18 augustus 2017
De selectie-trilogie vind ik erg leuk en ik vind het heerlijk om ze weg te lezen maar deel 4 De prinses en deel 5 De kroon vind ik tegenvallen. Voor mij was het verhaal al afgesloten na deel 3 De one en ik heb er spijt van dat ik toch deel 4 en 5 heb gelezen, ik vond ze saai, alleen in deel 4 een spannend stukje dat Eadlyn door mensen werd bekogeld. Eadlyn had niet veel tijd voor de jongens van de selectie en zowat geen spanningen van het volk vandaan.

Ik had het liever bij de Selectie- trilogie gelaten en raad je aan als je De one een goed einde en afsluitend einde vind niet nog deel 4 en 5 te lezen.
Maar ik vind het wel een goede optie voor mensen die heel graag willen weten hoe het zou gaan als er een nieuwe opvolger op de troon komt en de selectie sfeer niet los kan laten.

Meer recensies van Demi Kolle