Valt tegen

Demi Kolle 23 januari 2016
Luce is gescheiden van Daniel voor haar eigen veiligheid. Ze word naar een speciale school gebracht waar ze moet blijven totdat het veilig is. Luce merkt dat de meeste leerlingen geen gewone leerlingen zijn maar een soort engelen in opleiding. De schaduwen zijn Luce gevolgd en ze komt er meer over te weten. Luce wil antwoorden en gaat de schaduwen gebruiken, maar dat is verboden. Het is erg gevaarlijk om de schaduwen te gebruiken, je kan namelijk vast komen te zitten. En wat nou als Luce de campus verlaat? Wat zal er dan gebeuren? Zou de vijand haar dan vinden?

Het tweede deel Kwelling viel nog meer tegen. Het verhaal 'pakte' me niet echt. Ook algebeurde er iets spannends het verhaal is vrij saai en het boek was makkelijk weg te leggen. Ik zat meer met tegenzin te lezen dan dat ik het leuk vond.
Erg jammer vind ik dit want ik had hele goede verhalen gehoord over deze serie. Ik zal ook niet snel deze serie weer oppakken om deel 3 en deel 4 te lezen, ik heb er geen zin in.

Meer recensies van Demi Kolle