Balans

Edo de Waard 01 mei 2018
Voltooid is een boek over balans in het leven. Nee, dit is geen boek van Sonja Bakker waar het draait om de kilootjes die er af moeten in de sportschool en een gebalanceerd dieet, maar over balans tussen leven en dood. Over zelfbeschikking, euthanasie en de bij behorende ethische dillema's. Het is Mariska Overman gelukt om dit op een spannende manier te verwerken in een origineel en spannende thriller. Voltooid is het tweede deel van een thriller serie met in de hoofdrol ex-rechercheur Isabelle Dieudonne , als specialist postmortale zorg wordt ze betrokken in een moordonderzoek en volgt er een zoekt toch naar de moordenaar. Persoonlijk was ik zeer verrast over de manier van onder aandacht brengen van een maatschappelijk thema.

Meer recensies van Edo de Waard