Prachtig begin van een serie, smaakt naar meer.

12 oktober 2014
Via Harlequin/notjustanybook heb ik de mogelijkheid gekregen om Thuis in Virgin River te lezen, in ruil voor een eerlijke review.
Melanie Monroe wil weg, weg uit Los Angeles, waar alles haar herinnert aan Mark, haar overleden man.
Nogal impulsief beantwoord ze een advertentie voor een verpleegster in een klein gehucht genaamd, Virgin River.
Als ze aankomt lijkt niets te zijn zoals haar voorgehouden was. De liefelijke blokhut is een bouwval, het dorp is wat afgeleefd.
Van plan zo snel mogelijk weer weg te gaan, blijft ze plakken als er een baby op de stoep van de plaatselijke dorps dokter gedumpt wordt.
En langzaam maar zeker veranderd Virgin River en haar inwoners haar.

Dit boek pakt je gelijk en trekt je in het verhaal. Virgin River en de karakters komen allemaal prachtig tot leven.
Het is een warm, romantisch, humoristisch maar ook spannend boek. De ontluikende relatie met Jack was hart verwarmend. Hoe ze beide op elkaar konden steunen in voor hun moeilijke tijden. Ik heb dit boek met heel veel plezier gelezen en zal ook zeker de rest van de serie gaan lezen.
Deze hernieuwde uitgave is prachtig, groot formaat met een dubbele kaft die het extra stevigheid geeft. Mooi ontwerp. Echt een sieraad voor je boekenkast. Zou zeer in de verleiding zijn om deze hernieuwde uitgave te kopen als ze de hele serie zo uit zouden brengen.