Recensie Schadevolle jaren

21 september 2011
Met Schadevolle jaren lees ik voor het eerst een boek van Richard Russo. Een dik boek met veel, heel veel, details. Ik zou me zo voor kunnen stellen dat dat voor een ander een beetje te veel van het goede zou kunnen zijn maar in mijn geval was dát juist de reden dat ik compleet in het verhaal gezogen werd en dat ik genoot van de plekken waarin het verhaal zich afspeelde en de situaties die zich voor deden. Het was voor mij makkelijk om te verdwijnen in de sferen die Russo omschrijft. Reden genoeg om, na verloop van tijd, weer eens een ander boek van Russo aan te schaffen. Gewoon een lekker verhaal, met veel (familie)sores, waarbij het dan toch ook wel weer fijn is als het verhaaltje uit is.

Meer recensies van