Recensie Rot

13 februari 2012
Van Mo Hayder heb ik eerder (al is dat al een aantal jaren geleden) de boeken 'Vogelman' en 'Tokio' gelezen en heb daar goede herinneringen aan.
Dit boek van haar valt me echter wat tegen.
Het boek komt langzaam op gang. Het beschrijft het moeilijke keven van Sally en haar dochter. Er gebeuren dingen in haar leven, die ze niet meer in de hand heeft.
Haar zus Zoë werkt bij de politie, en onderzoekt een moord. Dan vermengen zich de verhaallijnen. Er komt dan ook meer vaart in. Al is niet alles even geloofwaardig, de spanning stijgt en je leest met plezier verder. Maar wanneer je denkt, dat het toch tot een mooi einde is gekomen, komen er nog 10 bladzijden, die daar roet in gooien en blijf je met veel vragen achter. Jammer.

Meer recensies van