een heerlijk verhaal met uiteraard een happy end, maar of dat voor iedereen geldt..?

Ida85 29 november 2018
Oude liefde roest niet (of soms wel?!) van Minke Mulder-Hiemstra

Het verhaal gaat over Katie, een jonge meid van 23 jaar, die voor een familiefeest weer naar huis gaat. Daar komt ze Sam weer tegen, de beste vriend van Katie’s broers, waar ze vroeger heimelijk verliefd op was.
Ze weet niet goed wat ze nog voelt voor Sam, en ze kan het ook goed vinden met haar collega Kenneth..

De schrijfster verteld het boek vanuit verschillende personages, die allemaal met Katie verbonden zijn, stuk voor stuk ook hilarische verhalen, en heerlijk hoe ze tot op het einde in het verhaal horen.

Een heerlijk verhaal met uiteraard een happy end, maar of dat voor iedereen geldt?
Eigenlijk weet je in het begin al dat het voor Katie haar geluk vindt, maar alle gebeurtenissen in het boek maken het dat het een heerlijke chicklit is.

Het boek is lekker vlot geschreven maar helaas niet zo dik, ik zou nog wel verder willen lezen in het leven van Katie en haar vriendinnen.

Meer recensies van Ida85