Harde liefde

Lacuna1985 12 juli 2018
Ik kwam deze schrijfster tegen en wilde het zeker een kans geven. Dus ben ik vol goede moed begonnen aan Harde liefde.

Het is opzich een cliché liefdes verhaal, maar dit vond ik totaal niet erg. Al meteen in het begin als Erica tegen Blake aanloopt weet je dat er liefde zal ontstaan. Erica lijkt een persoon die erg sterk is en weet wat zij wilt. Maar als snel valt zij voor Blake en krijgt hij steeds meer macht over haar. Er komen ook andere personages in het boek voor waar je meer over wilt weten. Helaas komen die in deel 1 weinig voor.

Het is een roman met ook een erotische tintje die soms niet echt romantisch is. Maar dat geeft toch net een beetje extra aan dit boek. Het is een goed verhaal, soms een beetje veel van het goede maar het maakte mij zeker benieuwd naar de volgende delen.

Wat ik wel miste is dat dit de "hacker-serie" heet en dat ook benoemd wordt dat Blake een hacker is, maar dit komt bijna niet ter sprake in het boek. Dat was jammer. De schrijfstijl is wel erg fijn en het leest makkelijk weg.

Meer recensies van Lacuna1985