Net zo duister als de omslag doet vermoeden

Linda 26 november 2015
Het eerste wat mij opviel is de buitenkant van het boek, het is net zo zwart als de nacht, zelfs de zijkanten van de bladzijden. Dit boek staat er leuk op de boekenplank en alleen daarom wou ik het eigenlijk al hebben embarassed

Het verhaal is vanaf het begin af aan al spannend en er vallen veel slachtoffers in dit boek. Normaal maar één tot hooguit drie vier per boek maar omdat we hier te maken hebben met een seriemoordenaar blijven de slachtoffers maar vallen, maar zijn ze allemaal wel zijn slachtoffer.

Ook dit boek heeft een slechterik en iemand die hem probeert te pakken maar tijdens deze zoektocht blijkt dat er nog meer mensen zich niet helemaal aan de wet houden. Er zaten wat losse eindjes in het verhaal maar het plot verteld de rest.

Wat ik zelf een minpunt vond is dat ik bevooroordeeld het verhaal in ben gegaan, ik had bij een aantal recensies gelezen dat het verhaal je in de hoofd van een seriemoordenaar laat meekijken maar dit was maar heel sporadisch, opzich niet erg maar wel even omschakelen omdat ik dacht dat het hele verhaal uit zijn oogpunt werd verteld. Wat de achterzijde van het boek ook deels doet vermoeden.

Het enige waar ik eigenlijk geen antwoord opmeet terug gevonden is wie nu de eerwaarde was waar hij contact mee had, was dit nu een hersenspinsel of niet want na een bepaald punt (dat ik niet wil noemen ivm mensen die het verhaal nog willen lezen) komt dit niet meer terug in het boek. Daarom geef ik het maar 4 sterren ipv 5.

Meer recensies van Linda