Nobody is gebaseerd op een waargebeurd verhaal en dat heeft me ertoe gezet om dit boek te gaan lezen. Wat een aangrijpend verhaal is het zeg, op den duur vond ik het verhaal wel erg ongelovig over komen maar dat is denk ik juist wat de schrijfster van dit boek wil doen over komen omdat Lynn ook door niemand geloofd wordt. Vivian voelt wel aan dat er iets is met het meisje maar kan er niet echt de vinger erop leggen. Als ze haar probeert te helpen komt ze zelf ook in de problemen en een aantal van haar familieleden ook. Ze twijfelt aan het verhaal van een moeder maar als die verdwijnt en later wordt gevonden dan beseft ze dat dat verhaal wel waar moet zijn en gaat op onderzoek uit.
Het is een spannend verhaal dat je gewoon wil blijven lezen. Het enige minpuntje is dat mij al bij het gedeelte dat Vivian op het station staat en iemand belt al duidelijk wordt dat die persoon en dubbele rol in dit verhaal heeft, al wordt dit pas een paar hoofdstukken verder echt duidelijk.

Reacties op: Een boek dat ongelovig over komt maar toch op feiten is gebaseerd.

Bestel het boek bij Libris vanaf 6,99 Bestel het ebook bij Libris voor 7,99
Bestel het boek bij Blz. vanaf 6,99 Bestel het ebook bij Blz. voor 7,99