Niet helemaal "my cup of tea"

Linsey 29 januari 2018
Op zich hou ik wel van historische romans en de verhaallijn die zich in het verleden afspeelde vond ik dan ook boeiender dan wat Marrit in het heden meemaakt nadat ze een grachtenpand geërfd heeft van haar oom. Het complete boek vond ik eigenlijk wat te simpel van opzet en meer bedoelt voor jong volwassenen dan voor de ervaren lezer. Daar komt ook bij dat bij het luisterboek de stem die te horen is van een vrij jonge dame is (een leeftijdsgenoot van Marrit) wat op zich goed gekozen is omdat het boek in de ik vorm geschreven is en Marrit 25 jaar is. Maar daardoor kwam het op mij in z'n geheel wat jeugderig over. Toch geen slecht boek maar het is meer iets persoonlijks.

Meer recensies van Linsey