Geweldig

Lisa ter Maat 22 juli 2015
Toen ik de samenvatting aan het lezen was dacht ik ooh wat een leuk boek.
Maar toen ik het boek ging lezen was het totaal anders dan de samenvatting.
Brontë werkt helemaal niet in het hotel op de bahama's.
Maar verder is de schrijfstijl van de schrijfster erg fijn. Ik kwam makkelijk dor ht boek heen.
Alleen vond ik de +++ niet echt iets om in een boek te schrijven.
Het kan aan mij liggen maar ik vind zoiets niet thuis in een boek.

Logan Hawkings is een multimiljonair wie aan vakantie toe is. Dankzij zijn vrienden koopt hij een hotel op.
Daar gaat hij een tijdje op vakantie.
Brontë werkt als serveerster in een restaurant. Maar Brontë wint een vakantie ze gaat samen met haar vriendin Sharon.
Nadat ze er een paar dagen zijn krijgen ze te horen dat ze moeten evacueren van wegen een tornado.
Dankzij Sharon wie haar paspoort is vergeten gaat Brontë terug naar hun kamer om die te zoeken. Maar het paspoort ligt er helemaal niet.
Als Brontë de lift in stapt ziet ze dat er nog iemand in staat een man. De stroom valt uit en Brontë en de man zitten vast in de lift.
Ze zijn helemaal alleen in het hotel. Niemand wie hun kon horen en helpen.

Brontë ontdekt dat de man een bedrijfsleidster is ze komen uit de lift en beleven daarna heerlijke nachten met elkaar door.
Ze wordt verliefd op hem maar heeft nog altijd niet door dat het een multimiljonair is.
Tot ze gered worden door een helikopter Logans vriend vertelt dat hij een multimiljonair is en dit vindt Brontë niet goed.
Brontë vertrekt weer naar haar eigen stadje en snapt niet waarom hij tegen haar kon liegen.
Zou Logan zijn Brontë ooit nog vinden?

Na dat ik dit boek uit had gelezen wou ik graag door naar deel twee maar helaas is dit boek er nog niet.
Dit boek krijgt van mij 4 sterren en kan niet wachten tot deel twee er is!

Meer recensies van Lisa ter Maat