Geweldig!

Lisa ter Maat 16 december 2014
Ik hou wel van dit soort verhalen. Ik heb het eerste boek gelezen van de serie : Getrouwd met een miljonair. En die vond ik eigenlijk al geweldig. Ik heb de andere boeken nog niet in handen gehad. Alleen het aparte deel : Ik geef me over. En die vond ik ookal super! Hierna wil ik meer boeken van haar gaan lezen en hopelijk zijn die net zo goed als deze drie boeken wie ik tot nu toe heb gelezen.

Kate heeft een eigen relatie bureau genaamd : Kinnection. Hier helpt ze het zusje van haar toekomstige man. Hij schrijft zich later ook in en wordt verliefd op Kate. Door de gave komt ze er achter dat hij eigenlijk de ware voor haar is, ookal vind ze het van niet.
Ze regelt een aantal date’s voor hem maar die vind hij maar niks.

Ik vind het geweldig hoe Robert zich gedraagt. Ik dacht het zou wel verzonnen zijn maar de hond bestaat echt! Neem zelf eens een kijkje naar de hond op : https://www.facebook.com/RobertPetsAlive

Meer recensies van Lisa ter Maat