Bizar xxl

Liset 16 juni 2019
Klein boekje met enorme indruk. Ik was soms geneigd het weg te leggen. Misschien ligt het aan het feit dat ik moeder ben, misschien dat ik ervaring heb met miskramen, maar ik vermoed dat er meerdere lezers zijn die eenzelfde neiging hadden. Toegegeven, het vergt een knap staaltje schrijfkunst en ziekelijke fantasie met het lef het gewoon ook maar te schrijven. Dit verhaal heeft 1,5 uur lezen mij doen verbazen en gruwen tegelijk. Ergens ligt het verhaal mij niet, maar had ik dit niet gewoon kunnen verwachten? Ach, zet je schrap als je eraan begint en laat het over je heen komen. Ik hoop alleen dat dit verhaal nergens ooit werkelijkheid is geweest of zal worden. Thomas heeft zijn eigen invulling met sporen nagelaten met dit boekenweekgeschenk. Of je ervan houdt of niet.

Meer recensies van Liset