6 seconde?

Angela 21 juni 2019
6 seconden lijkt inderdaad niks voor te stellen in je leven. Tot je leven veranderd door die onschuldige 6 seconden.

Dat heeft dit boek zeker laten zien. 6 seconden lijkt zo onschuldig spelletje maar kan heel anders gaan als je verwacht. Dat ondervind jasmijn ook door met haar vriendinnen dit spel te spelen.
Haar leven is niet meer zoals het was voor het hele spelletje.
Alles om op die bepaalde lijst te komen tegen wat?

Ik kon me inleven met jasmijn over de keuzes die ze moest maken. Allemaal lastige keuzes die ze moest maken om der doel te halen. Ik vond het alleen vreselijk jammer dat het hele boek rommelig overkwamen. Zeker het begin van het verhaal had ik moeite om er in te komen. Het ging van de hak op de tak. Het verhaal komt ook over of het in een hoge druk perst is geperst. Bepaalde verhaallijn stukken die voor mij gevoel heel erg in gekort waren, stukken die mis. Het verhaal is echt super goed dat zeker. Alleen de uitwerking is voor mij gevoel iets mee gedaan.

Als ik dit boek vergelijk met de executie, het eerste boek dat ik van Daniëlle las. Is dat verhaal gewoon goed en helemaal uit bedacht, geschreven en deze juist het tegenovergestelde.
Blijf als nog fan van der verhalen want die zijn goed!

Meer recensies van Angela