Hof van toffe avonturen en fijne personages

MarcellaQuinn 13 juni 2019
Feyre leeft in armoede en het is aan haar om haar familie van voedsel te voorzien. Wanneer zij tijdens het jagen een gigantische wolf neerschiet, weet ze nog niet welke gevolgen dit voor haar en haar familie heeft.

De eerste keer dat ik het boek oppakte had Feyre me nog niet overtuigd. Het leek me een beetje meer van hetzelfde.
Toen ik het een jaar later als e-book tegenkwam, wilde ik het toch weer een kans geven.
Binnen een paar weken tijd zit ik nu in deel 3: deze serie heeft me vastgegrepen en laat me niet meer los!

Feyre is een sterke jonge vrouw, die vecht voor alles waar zij om geeft. De andere personages leer je goed kennen, met nog genoeg onbeantwoorde vragen die je absoluut beantwoord wil hebben.
Je glijdt over de zinnen heen dankzij de fijne schrijfstijl van Sarah J. Maas. De omgevingen en situaties worden tot fijne details uitgeschreven, waar je met een beetje fantasie alles al helder voor je ziet.

Dit is een serie die je in je boekenkast ziet staan, glimlacht bij de herinnering van het avontuur en bedenkt dat je dat binnenkort opnieuw wil gaan beleven!

Meer recensies van MarcellaQuinn