marijn herckenrath 13 februari 2014
het 2e boek met hoofdpersoon Lacey Flint. ze is undercover gezet om 'n reeks verdachte zelfmoorden op de universiteit van Cambridge te onderzoeken. nou ja, onderzoeken doet ze maar was niet haar opdracht. opdracht was observeren. de schrijfster weet dmv flashbacks de lezer soms op het goede en soms op het verkeerde been te zetten. Bolton heeft met haar eerste boeken mij behoorlijk weten te raken, ze wist 'n verhaal zo te schrijven dat je steeds nieuwsgieriger ging worden. helaas is dat met dit boek totaal niet gelukt. ook het plot is onbevredigend. het stopt abrupt. ook Lacey Flint als hoofdpersoon terug laten keren voegt niets aan het verhaal toe. hopelijk is de pen van Bolton niet nu al uitgedroogd.

Meer recensies van marijn herckenrath