Dit verhaal is een vervolg op Dood spoor. Als je dit boek als eerste leest dan is dit heel jammer voor het verhaal. Het had beter geweest als dit op het boek vermeld was, want nu mist het zeker een ster. Ik heb een aantal keer in dubio gestaan om het boek niet verder uit te lezen, maar werd dan toch weer gegrepen door het spannende verhaal dat, naarmate het verhaal verder gaat, steeds spannender is. Maar ik weet zeker dat ik er meer van genoten had als ik het verhaal 'op volgorde' had gelezen. Jammer. Het verhaal bevat alleen hier en daar wat ongeloofwaardigheden: Tally gaat maar door met gebroken arm, schouder uit de kom, hoofdwond, bevroren ledematen en dit dagen lang zonder slapen.

Meer recensies van Nicky de Cock-2362