Roger Casteleyn 03 december 2012
Aloka, jij hebt het talent om de lezer vast te houden. Tegelijkertijd maakt het boek me bang. Bang om al die mooie hulpeloze meisjes, die afhankelijk zijn van derden. Niet op hun twee benen kunnen staan, of er niet sterk genoeg voor zijn. Willige slachtoffers. Het is een boek van alle tijden. Niet voorbijgaand, niet zomaar een roman met een happy end, het is pure werkelijkheid waarvan de meeste meisjes ergens gevonden worden met een te hoge dosis. Of zeker in de prostitutie belanden en er niet meer uit geraken. Opnieuw ben ik dankbaar dat mijn dochter goed terecht is gekomen. Je schrijft echt levensecht. Geen gekunsteld gedoe. Dat maakt jouw schrijfwijze zo boeiend en fascinerend, je laat de lezer ook niet met rust en vraagt steeds zijn/haar aandacht. Aloka! Jij bent top!