In het vervolg op Boek der Doden wordt Will Piper benaderd door 2 oude mannen. Ze blijken ex-werknemers te zijn van Area 51. Area 51 is een geheimzinnig complex onder de grond waarin een groot geheim wordt bewaard. Namelijk alle geboorte- en sterfdata van alle mensen ter wereld. Dit is gebaseerd op een hele reeks boeken die ooit in Engeland zijn gevonden. Er ontbrak echter 1 boek, het boek waarin het jaar 1527 stond. De 2 mannen willen dat Will dit boek opkoopt bij een veiling. Dit is het begin van een spannende reeks gebeurtenisssen.

Net als het vorige boek van Glenn Cooper is ook dit een erg spannend boek. Aansprekende hoofdpersonages die menselijke dilemma's hebben. Hoewel het eerste boek beter en orgineler is, heb ik er geen spijt van dat ik dit boek heb gekocht.

Meer recensies van Samantha van de Riet