Een nieuw boek uitbrengen zal voor Dan Brown altijd twee kanten hebben. Enerzijds zullen zijn boeken wel altijd zeer goed verkopen maar anderzijds zal ook steeds de vergelijking gemaakt worden met de Da Vinci code en Het Bernini mysterie en dan wordt het natuurlijk moeilijk om aan de verwachtingen te blijven voldoen. Zo is het ook met De Delta deceptie. Direkt veel verkocht en gelezen, direkt veel kommentaar en niet altijd even positief. Toch vindt ik dit geen slecht boek. het begint een beetje traag maar na een tijdje komt het verhaal op dreef en wordt het best spannend. Het boek is geschreven in de vertrouwde stijl van Brown d.w.z. afwisselen tussen de personages en zit vol met informatie over Nasa en ruimtevaart (wat niet altijd even makkelijk is). De plot is misschien zwakjes maar toch is dit gewoon een goed boek waar je plezier aan kan beleven maar niks méér moet van verwachten.

Meer recensies van Sammy Tempels-2280