Pageturner

Saskuh 07 maart 2016
Net zoals het debuut Blond 15 van Heleen van der Kemp is Afrekening weer een ware whodunnit en een echte pageturner waar je zo doorheen vliegt. Fijne korte hoofdstukken geschreven in een zeer vlotte stijl. Daar houd ik wel van :-)

In Afrekening lezen we verder over Rechercheur Britt Franken en haar dochter Bo, waar Blond 15 gebleven is. Een groep, genaamd Justitia, gaat voor eigen rechter spelen en allerlei moorden worden gepleegd die met elkaar te maken hebben. Spannend van begin tot het eind en de ontknoping is werkelijk formidabel te noemen! Ontzettend knap bedacht door Heleen en ik kijk alweer uit naar een nieuw boek met Britt Franken!

By the way; deze opvolger is ook goed leesbaar zonder eerst Blond 15 gelezen te hebben, hoewel ik je deze ook zeker aan wil raden

Meer recensies van Saskuh