Na een affaire van drie maanden en elf dagen besluiten David en Liv met elkaar te trouwen. Haar vrienden vinden haar te jong voor een huwelijk. David en Liv besluiten op huwelijksreis te gaan naar Parijs. Wat een leuke huwelijksreis had moeten worden in een romantische stad, eindigt voor Liv in een ‘eenzame’ zoektocht naar tijdsvermaak. David heeft de ene zakelijk afspraak na de andere. Liv voelt zich in de steek gelaten. Dit is niet wat ze over het huwelijk had gedacht. Heeft ze toch een impulsieve beslissing genomen door met David te trouwen?

Normaliter lees is bijna geen ‘vrouwenromans’ meer, de verhalen zijn vaak toch al hetzelfde. Het is altijd eind goed al goed en vaak belandt de vrouw toch maar achter het fornuis met twee kinderen. Als je denkt dat dit boek een typische vrouwenroman is dan kom je bedrogen uit. Dit boek is mijn eerste kennismaking met Jojo Moyes. ‘Wat mannen denken en wat vrouwen willen’, schoot mij meteen binnen toen ik dit boek las.

* Dit is een ingekorte recensie. Volledige recensie te vinden via: http://www.sherryhussain.wordpress.com vanaf a.s .donderdag.

Reacties op: Een verrassende vrouwenroman

Bestel dit ebook vanaf  €2,99 bij