De onschuldige moordenaar - Michael Griesbach

31 december 2017
Ik zag reeds "Making a Murderer" op Netflix en toen ik de kans kreeg om het boek te lezen was ik enthousiast. Ik wou namelijk meer te weten komen over dit spraakmakende programma. Helaas was ik er een beetje aan voor de moeite, het was een exacte kopie van wat ik zag.
Geen aanrader dus? Ja en nee. Voor mensen die geen Netflix hebben en meewillen praten wel. Je moet echter wel door wat saai materiaal af en toe. Deel 1 was best aangenaam om lezen, maar deel 2 sprong nogal van de hak naar de tak. Beetje zoals de serie eigenlijk!
Ik zou zeggen lees hem zelf, want het laat immers zien hoe politie en gerecht mensen kan manipuleren, aanzetten tot bizarre getuigenissen. Het is echt een raar verhaal en ik vraag me nog steeds af of het hier gaat om een onschuldige moordenaar. (Op zich al een vreemde titel!)

Meer recensies van