Heel, heel mooi boek! smile Pijnlijk boek ook voor mij omdat er heel veel herkenbaars in zit. Wat is er gebeurt, maar vooral wat is het keerpunt in dit boek? Een pageturner. Absoluut niet weg te legen boek.

De twee geliefden Julia en Sean zijn hun hele leven bevriend. Hun hele leven staat op zijn kop door een gebeurtenis wat wat zo pijnlijk is dat je er naar van wordt. Beide gaan hier totaal anders mee om. Helaas wordt Sean steeds gewelddadiger, schuldgevoel speelt hierin een grote rol. Het leven van Julia verandert dan ook in een nachtmerrie. Dan ontmoet Julia Ryan, hij is geduldig en begripvol en lief. Maar waar kent zij hem nu van? En ook Sean blijft haar trekken en ze moet kiezen tussen en nieuwe start of bij Sean blijven en hopen dat het wordt zoals het was?

Een van de sterkste punten in dit boek vind ik het begin van ieder hoofdstuk: een brief van Julia aan haar moeder. Dit geeft inzicht en daar stoelt het hele verhaal op. Het is goed en recht door zee geschreven zonder dat het saai wordt daardoor. Goed opgebouwd plot. In dit genre zeker een aanrader.

Reacties op: Hoe verandert je grote liefde in de hel?

Bestel het boek bij Libris vanaf 34,95 Bestel het ebook bij Libris voor 9,95
Bestel het boek bij Blz. vanaf 34,95 Bestel het ebook bij Blz. voor 9,95