Romantiek ten top

Kom in mijn armen is het 7e deel in de Sullivan-serie. In dit boek leren we de filmster Smith Sullivan kennen. Hij is acteur, regisseur en producent. Valentina Landon is manager van haar zus, de tegenspeelster van Smith. De vonken vliegen er al snel van af.

Kom in mijn armen is een boek dat focust op de romantiek en spanning tussen de twee personen. De mooie ontwikkeling van de liefde tussen de personen is mooi om te zien. In het boek wordt gelijktijdig de film opgenomen en die ontwikkeling past bij het verhaal.

De stijl is fijn om te lezen. Dit boek maakt deel uit van de serie. Hierdoor weet je van sommige personages niet alles. Daarom is het handig als je de eerdere boeken gelezen hebt, maar het is zeker geen musthave.

Een mooi romantisch boek dat zeker een aanrader is!

Meer recensies van Veronique Janssen