Verslonden boek en het boek verslond?

WendyTraveler 06 mei 2015
Dit boek staat vanaf nu zeker op mijn lijst met favoriete boeken. Het boek greep me vast vanaf het eerste woord en heeft me nog steeds niet los gelaten. Ik heb uren op mijn bed gezeten, midden in de nacht met een zaklamp om maar door te blijven lezen. Het is echt een boek die je op je boekenplank moet hebben staan. Een boek om nooit te vergeten. Ik verslond het boek binnen 24 uur, maar misschien verslond het boek mij wel.
Een boek vol met leugens, een zoektocht naar de waarheid over een geheimzinnige familie. Wij leugenaars gaat over een familie die in de zomervakantie op een privé-eiland woont. Hier weten ze niets over de buitenwereld en wordt niet gepraat over nare en zielige onderwerpen. Alles hier is leuk. Totdat Candace een ongeluk krijgt en zich niets meer herinnert. Het enige wat ze merkt is dat het eiland veranderd is. Maar wat is er nou gebeurt?
Succes met lezen. En als mensen vragen hoe het is afgelopen, lieg!