Wij leugenaars

Gelezen 370 Aan het lezen 8 Wil ik lezen 185 Favoriet 45 Recensies 16
Young adult Artikelen 3 Lijsten 3 Spots 8 Hebban 1000 569   Topics 0

Cadence is de oudste kleindochter van de machtige familie Sinclair. Elk jaar brengt ze de zomer door op het privé-eiland van haar opa. Heerlijke vakanties met haar neef Johnny, nicht Mirren en de knappe buitenstaander Gat. Ze vormen een hechte club. Tijdens hun 15e zomer worden Cadence en Gat verliefd op elkaar. En dan gebeurt er iets onomkeerbaars.

Nu is Cadence na twee jaar afwezigheid voor het eerst terug op het eiland. Geteisterd door zware migraine probeert ze te achterhalen wat er die zomer is gebeurd. Haar familie zwijgt in alle talen. Langzaam komen de herinneringen boven, maar ook de leugens en familiegeheimen.

Young Adult , Kind & Jeugd
Fictie 15+
Fictie 13-15 jaar
de Fontein Jeugd
14 april 2015
14 april 2015

Carmen Ploeg Hebban Recensent

Aangrijpend verhaal over geheimen en leugens

door: Carmen Ploeg 1 reactie 1 like

Een familie met een geheim. Dit klinkt natuurlijk niet als het meest originele verhaal, maar Wij leugenaars van E. Lockhart is nergens voorspelbaar. De Sinclairs hebben veel geheimen. De familieleden praten namelijk niet over de vervelende gebeurtenissen in hun levens. Ze doen eigenlijk alsof er...

Reacties op: Wij leugenaars