Personages uit het boek '19 keer Katherine'.

wouter broeckx 19 november 2015
In het boek spelen er een heel aantal personages mee maar in de tekst hieronder ga ik het alleen over de belangrijkste personages hebben.
Colin Singleton is een grote magere jongen die helemaal niet sociaal is. Zijn beste en eigenlijk ook enige vriend Hassan heeft een totaal ander karakter. Hij is dik, lui en humoristisch (het is eigenlijk colins tegenpool). Het derde belangrijk personage is Lindsey Lee Wells, zij wordt beschreven als een mooi, populair meisje. Tijdens het verhaal geeft de auteur telkens een beetje extra informatie over de personages zodat je de personages telkens een beetje beter leert kennen. Wat ook een mooi effect heeft op het boek. Zo lijken colin en lindsey een totaal verschillend karakter te hebben in het begin maar uiteindelijk kom je te weten dat ze eigenlijk helemaal niet zo veel van elkaar verschillen.
Tot slot wil ik nog zeggen dat dit boek zeker een aan rader is voor mensen die van liefdesverhalen houden.