Wij westerlingen denken dat De Kamasutra een pornografisch werk is vol sexy standjes. Bijna niemand weet dat de roemruchte standjes er maar een verwaarloosbaar klein onderdeel van uitmaken. Het eeuwenoude werk staat juist boordevol liefdeslessen. Met 69. De kunst van het beminnen wil Blanca de klassieke oosterse liefdeskunst in ere herstellen. Dit boek bevat dan ook geen acrobatische oefeningen om je ontelbare sekstechnieken eigen te maken. Je hebt dus geen nieuwe seksbijbel met 69 standjes in handen, maar wel een zinnenprikkelend boek met 69 adviezen voor een liefdevol 5-sterren-seksleven: niet groots en meeslepend, maar klein en intiem. Want: seksen is een koud kunstje, de liefde bedrijven een hele kunst.
Blanca begeleidt als psychologe, op geheel eigen wijze, stellen met relationele en seksuele problemen. Eerder verscheen van haar De liefde bedrijven.

Is 69 het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op 69