Alles is dromen, dromen is alles

Dromen doen we allemaal. Niet alleen ’s nachts, maar ook overdag. Over de nieuwste gadgets, nooit meer naar school hoeven, vakanties naar verre landen en over de toekomst. Wat is er allemaal mogelijk over 100, 200 of 1000 jaar?

De grootste uitvindingen zijn begonnen met een droom, een verlangen om iets te maken of te verzinnen, vaak om ons leven te vereenvoudigen. Een aantal van die dromen is uitgekomen. Sommige zullen altijd een droom blijven.

In dit boek maak je een reis langs de toekomstdromen van de mens. Aan de hand van leuke vragen en prikkelende opdrachten ga je kijken naar dromen van vroeger en nu.

Ga je mee op reis?

Recensies (1)

Is Alles is dromen, dromen is alles het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Alles is dromen, dromen is alles