Dus ik ben weer

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
In Dus ik ben weer onderzoekt Stine Jensen onze identiteit. Bij het opgewekte uitgangspunt van het eerste deel van Dus ik ben, de maakbare identiteit, kun je inmiddels flink wat vraagtekens plaatsen. Hoeveel vrijheid heb ik in tijden van crisis eigenlijk om mijn identiteit vorm te geven? Je kunt wel beweren dat je een wereldburger bent als je in een New Yorkse koffietent café latte zit te drinken, maar wat betekent dat eigenlijk? Ging het in Dus ik ben onder andere over denken, voelen, werken en consumeren, in Dus ik ben weer onderzoekt Stine Jensen nieuwe zaken die onze identiteit bepalen, zoals macht, geld, mobiliteit, media en communicatie. Ze schrijft over reizen en kijken, en over schoonheid, spelen en sterven. Van wereldburger tot Goois meisje, van feut tot fastfoodconsument: Dus ik ben weer is een nieuw boek vol inspiratie, dat de basis vormt voor een nieuw seizoen van de televisieserie Dus ik ben.
De Bezige Bij

Jouw recensie   Schrijf een recensie E-book prijsvergelijker