Bad trip

Gelezen 6 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 2 Recensies 1
Young adult   Topics 0
Met wijd opengesperde ogen en zijn mond geopend in een laatste waanzinnige schreeuw zag hij het metalen monster op zich afkomen. Toen kwam de klap. Tot zijn verbazing voelde hij geen pijn. Zijn lichaam werd aan stukken gereten en zijn hoofd zweefde kort door de lucht. Toen knapte er iets in zijn hersens. Een korte, droge knak, en daarna was alles stil. Zwart en stil.

Wanneer een experiment met drugs verkeerd afloopt, wordt de wereld van Kurt grondig overhoop gehaald. Hij raakt in een diepe coma en de artsen staan voor een raadsel. Want wat betekent al die hersenactiviteit op de monitorschermen? Wat gaat er om in het hoofd van Kurt? Kan hij tot leven komen in een andere wereld, terwijl hij hier langzaam doodgaat? Meer nog, is hij in staat die andere wereld te behoeden voor de ondergang?
Bad Trip is spannend en geheimzinnig. Een duizelingwekkend verhaal dat de lezer in zijn greep houdt.

Kind & Jeugd , Young Adult
Fictie 13-15 jaar