Groots grillen op de gas-BBQ

Culinair   Topics 0

De gasbuitenkeuken wordt vaak alleen voor het grillen van stoere steaks en burgers gebruikt. Je steekt hem aan als je thuiskomt en het is een snelle, fijne manier om dagelijks van de barbecue te eten. Leonard Elenbaas en Jeroen Hazebroek nemen je mee op een grootse kookexpeditie met je eigen gas-BBQ. Leer grote stukken vlees te bereiden en maak slim gebruik van temperatuurzones door bijvoorbeeld een druipschaal of gietijzeren pan in te zetten. Hazebroek en Elenbaas gebruiken in dit boek alle ingebouwde mogelijkheden van het apparaat, zoals de sear/sizzleroosters,
bovenrek en spit en laten zien hoe je van je gas-BBQ een rookoven en een volwassen buitenoven voor brood en nagerechten kan maken. In een korte, bondige uitleg wordt het dagelijks gebruik en schoonmaak van de gas-BBQ uitgelegd, gevolgd door 30 bruikbare recepten voor zowel kleine groepen als een volle tuin.

Culinair
Eten en drinken algemeen
BeterBBQ
Fontaine uitgevers
08 juni 2021
15 juli 2021

Reacties op: Groots grillen op de gas-BBQ