Bittersweet

Bittersweet

Rank 179 Gelezen 17 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 14 Favoriet 0 Recensies 10
Feelgood   Topics 0

Lisa en Daniel wonen eindelijk officieel samen, nadat Lisa de afgelopen maanden al zo goed als helemaal bij Daniel en zijn tante Mathilde was ingetrokken. Nu is het echt. Haar huisje werd verhuurd, haar spullen staan in de villa.

De relatie tussen hun twee wordt er alleen maar beter op nu ze beiden hun eigen weg in het leven zoeken. Maar Daniels werk slorpt hem helemaal op wanneer zijn carrière bloeit en groeit. Dan krijgt hij een interessante aanbieding die alles wel eens helemaal op zijn kop kan zetten.

Alleen weten Lisa en Daniel dat het niet zo gemakkelijk is als het lijkt. Ze hebben veel om achter te laten in hun oude leven. En dan is er nog die voornaamste kopzorg rond Mathilde, die met de dag wegkwijnt. Wat moet er met de villa en zijn katten gebeuren als zij er niet meer is? Lisa en Daniel ontdekken dat liefde en verdriet heel dicht bij elkaar liggen. Maar uiteindelijk komt het altijd wel goed. Toch?

Romantiek
Romantiek