Boven water

Boven water

Rank 1024 Gelezen 271 Aan het lezen 10 Wil ik lezen 317 Favoriet 7 Recensies 11
Thrillers & Spanning Artikelen 2 Lijsten 3 Spots 5   Topics 0

De gepensioneerde politieman Konráð wordt gebeld door een ouder echtpaar dat zich zorgen maakt om hun kleindochter. Ze weten dat ze drugs gebruikt en betrokken is geweest bij een smokkelactie, en nu is ze verdwenen. Tegelijkertijd ontvangt Konra? nieuwe informatie over de onopgeloste moord op zijn vader. Terwijl hij zich in beide zaken verdiept komt hij nog een derde mysterie op het spoor: lang geleden werd het lichaam van een twaalfjarig meisje gevonden in het water van de Tjörn. Het voorval werd afgedaan als een ongeluk maar er lijken wat dingen niet te kloppen.

Hoe meer er boven water komt over de verschillende zaken, hoe duidelijker het wordt dat sommige daden verstrekkende gevolgen hebben die tot ver in de tijd te merken zijn.

Thriller
Konráð (2)
Volt
15 oktober 2020
15 oktober 2020

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Anneke Gieling

Janneke Bouwman Hebban Recensent

Goede wijn behoeft geen krans

door: Janneke Bouwman 5 reacties 2 likes ebook

Arnaldur Indriðason, wie in thrillerland kent die naam nu niet? De IJslandse auteur is vanaf zijn allereerste boek (Synir Duftsins uit 1997, die in 2005 onder de titel Maandagskinderen naar het Nederlands is vertaald) geliefd bij veel lezers om zijn intelligente thrillers met de tobbende Erlendur...

Reacties op: Boven water