Breekpunt

Rank 37 Gelezen 24 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 42 Favoriet 4 Recensies 9
Young adult   Topics 0

Wanneer Nikkie privézorg gaat verlenen in huis bij de geblesseerde tennisprof Josh, is ze eerst vooral bezig met de praktische kant – hoe gaat ze haar leven hieromheen organiseren? Maar als ze kennismaakt met zijn zoontje Dean, smelt ze. Dit gaat ze wel volhouden. Denkt ze tenminste, want er is nog iemand die tot haar hart doordringt. Langzaam maar zeker ontwikkelt Josh gevoelens voor haar, en andersom. Bovendien krijgt Nikkie steeds vaker flashbacks uit een tijd waarvan ze de deur achter zich dacht te hebben gesloten. Helaas is het niet mogelijk om het ene gevoel toe te laten en het andere te blokkeren. Het is alles of niets. Voor Nikkie, voor Josh en vooral voor hen samen. Breekpunt van Ryanne Veldkamp is een new adult vol rauwe romantiek vermengd met een fijne dosis humor.

Young adult
Populaire fiction algemeen