bühne 14

Onzekere tijden brengen de pennen in beweging. Ook deze Bühne getuigt hiervan. Frank Heine opent met een essay over de moderne westerse mens in een periode die om saamhorigheid vraagt. Zijn we niet teveel doorgeschoten in individualisme? Van Noud Bles komt een gedicht over wandelen in coronatijden. Op 8 december vorig jaar overleed Martin Ros, die een periode hecht verbonden was aan Aspekt. Van Niels van Bokhove en Perry Pierik een in memoriam. Geïnspireerd door de tijden waarin we leven schreef Bert van Galen een essay over
de rol van spandoeken in de samenleving.
Boeiende essays komen van Paul Dentz, Andreas van Rompaey en Karel Wasch over achtereenvolgens Willem Brakman, Jacq Firmin Vogelaar en Dylan Thomas. De rubrieken #Selfie. #Locatie en #Kunst in beeld krijgen inhoud door Emy van Gorkom, Anneke Mooi en Hans Sizoo. Opmerkelijke en bijzondere verhalen van Hans Dütting, Rozita Franken, Hein Heijnen, Hans Kooger, Fred Magré en Robbert Jan Swiers maken van deze Bühne weer een divers, en afwisselend bewaarnummer. Veel leesplezier!

Korte verhalen , Literaire non-fictie
Literaire tijdschriften