Carmine

Rank 3235 Gelezen 17 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 10 Favoriet 1 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
Carmine Montesi is een moordenaar die doorgaat voor topadvocaat. Hij is een trouw lid van de beruchte maffia - het Chicago Syndicate - en de baas is toevallig zijn broer. Hij heeft geld, veel invloed en een goddelijk lichaam waar geen vrouw nee tegen kan zeggen... Tot het moment dat de pittige Eva zijn oudejaarsavond verpest. Een enkele verhitte ontmoeting zet een ongeoorloofd onderwereldspel in gang waardoor ze tegenover elkaar komen te staan.

Eva Conley is een escortgirl. Ze werkt om het geld te verdienen dat ze wanhopig nodig heeft om een openstaande schuld af te betalen. Tenminste, tot ze door Carmines schuld wordt ontslagen. Carmine is een eikel en ze haat hem vanaf het eerste moment dat ze hem ziet.

Carmine hoort alleen haar opdracht te zijn.
En Eva is de enige vrouw op wie hij niet mag vallen.
Want geen van beiden kan met de vijand het bed induiken en het er levend vanaf brengen...

Dit is het zevende deel in de Chicago Syndicate serie, dat geheel los te lezen is.

Romantiek
Romantiek