Censuur

Censuur

Gelezen 25 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 15 Favoriet 4 Recensies 13
Literatuur & Romans Spots 3   Topics 0
Lisa werkt als journaliste voor een plaatselijke krant. Als ze een kritisch stuk over een hoteleigenaar schrijft, wordt ze bedreigd. Ze besluit onder te duiken en haar nicht Annabel te helpen die een bed and breakfast runt. Zal het haar zo lukken om buiten de radar van de hoteleigenaar te blijven?

De eerdere boeken zijn:
-deel 1: Controle: Marjolein is de hoofdpersoon.
-deel 2: Contact: hierin staat Emma, de zus oudere van Marjolein, centraal
-deel 3: Confrontatie: gaat over Annabel, de dochter van Emma.

Moon Kager (Mustreadsornot): Als lezer zit je gelijk op het puntje van je stoel en door de fijne schrijfstijl raak je gevangen in een leesflow. Het leest heerlijk vlot, er ligt een heerlijk spannende ondertoon in het verhaal. Al snel vertrouw je als lezer niemand en gaan er bij één persoon alarmbellen rinkelen, maar is dat juist?

Marieke Flikweert (Puntsgewijs): Censuur is een spannend boek dat je tot het eind toe in de greep houdt. Doordat de karakters zo sterk zijn neergezet kruip je als het ware in hun huid en leef je oprecht met elk van hen mee.

Literaire fictie algemeen
Droomvallei Uitgeverij