VN:

Dagboek van mijn verdwijning

Rank 791 Gelezen 447 Aan het lezen 9 Wil ik lezen 472 Favoriet 19 Recensies 30
Thrillers & Spanning Lijsten 4 Spots 10   Topics 0   Leesclub

Acht jaar geleden vond Malin Brundin in het bos het skelet van een meisje. Nu is ze politieagente en wordt deze coldcasezaak opnieuw geopend. Samen met profiler Hanne Lagerlind en inspecteur Peter Lindgren probeert ze de jaren oude moord op te lossen. Hanne doet haar best haar beginnende dementie te verbergen door nauwgezet een dagboek bij te houden over alles wat ze zou kunnen vergeten. Dan verdwijnen zowel Peter als Hanne. Hanne wordt volledig uitgeput en uitgedroogd teruggevonden, ze heeft geen idee wat er met haar is gebeurd en haar dagboek is verdwenen. Peter wordt nog steeds vermist.

Wanneer vervolgens het lichaam van een vrouw wordt gevonden op dezelfde plek waar ooit de overblijfselen van het meisje lagen, wordt duidelijk dat deze twee moorden en Peters verdwijning met elkaar te maken hebben.

Literaire thriller

2 keer bewerkt, laatste bewerking door iggi

Onno van Rijen Hebban Recensent

Om niet te vergeten

door: Onno van Rijen

De Zweedse Camilla Grebe volgde een opleiding tot econome. Met haar zus Åsa Träff schreef ze vier misdaadromans met als hoofdpersoon psychologe Siri Bergman. Twee boeken in deze serie werden genomineerd voor de beste Zweedse misdaadroman van het jaar. Camilla Grebe was ook co-auteur van een...

Reacties op: Dagboek van mijn verdwijning