Iedereen liegt

Iedereen liegt

Rank 122 Gelezen 24 Aan het lezen 8 Wil ik lezen 174 Favoriet 4 Recensies 1
Thrillers & Spanning Lijsten 1 Spots 4   Topics 0
Maria Foukara leidt een gelukkig leven met haar zoon, en sinds kort met haar geweldige nieuwe liefde Samir en zijn tienerdochter Yasmin. Als op een koude decembernacht Yasmin ineens spoorloos verdwijnt, denkt de politie in eerste instantie aan zelfmoord. Maria weet niet goed wat ze met de situatie aan moet. Haar stiefdochter was niet makkelijk, maar was dat niet gewoon de puberteit? Hoe kan ze zomaar zijn verdwenen?
Wanneer Samir wordt opgepakt op verdenking van moord op zijn dochter, is Maria totaal van slag. Heeft Samir zijn dochter uit eerwraak vermoord? Getuigen vertellen dat Yasmin slachtoffer zou zijn van lichamelijk misbruik, en langzaam ontstaan twijfels bij Maria of de dood van Yasmins moeder en zus, jaren geleden, werkelijk het gevolg van een auto-ongeluk was.
Is Samir niet de liefhebbende echtgenoot en vader die Maria dacht dat hij was, maar een gewelddadige man die het niet kon verdragen dat zijn dochter verkering met een Zweedse jongen had? Gewelddadig genoeg om een moord te plegen?

Literaire thriller
Clementine Luijten Jasper Popma