De geheimen van non-verbale communicatie

Ontwikkel uw mentale vermogens en ontdek hoe deze nieuwe krachten uw leven kunnen veranderen!

De gedachten van anderen kunnen lezen - het spreekt waarschijnlijk tot ieders verbeelding. Het doet ons meteen denken aan bovennatuurlijke krachten, aan het 'zesde zintuig', dat slechts weinigen onder ons bezitten. Maar in dit boek bewijst Marc Salem, mentalist en autoriteit op het gebied van non-verbale communicatie, dat ieder van ons de mentale vermogens bezit om te achterhalen wat anderen denken. Door bepaalde vaardigheden, zoals uw observatievermogen en intuïtie, verder te ontwikkelen leert u de verborgen boodschap achter elke conversatie, onderhandeling of interactie ontcijferen. Hoe u dat precies moet doen, wordt in dit boek glashelder en aan de hand van talrijke oefeningen uitgelegd: - Leer de wereld om u heen op een andere manier observeren en ontwikkel uw focus en concentratievermogen - Scherp uw intuïtie aan en vergroot zo uw probleemoplossend vermogen - Lees de non-verbale boodschappen van anderen en onderscheid waarheden van leugens - Leer verborgen boodschappen overbrengen om anderen te sturen en beïnvloeden

Is De geheimen van non-verbale communicatie het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op De geheimen van non-verbale communicatie