De gifgave

"WIJ ZIJN ZOALS EEN SLANG DIE STEEDS VAN HUID VERANDERT. IN DEZE WERELD VAN GIF EN BEENDEREN IS NIETS WAT HET LIJKT.

In Aurea mogen enkel gifgenoten via slangengif magie gebruiken. Beenderbezweerders hebben daar botten voor nodig, een vorm van magie die niet langer wordt getolereerd. Door het verbergen van haar ware identiteit, begaat beenderbezweerder Zaya een grote misdaad. Wanneer ze gewond raakt, verandert dan ook alles. Haar paarse bloed leidt de gifgenoten rechtstreeks naar haar toe en moet ook Zaya, zoals alle andere beenderbezweerders, de gevreesde transformatie tot gifgenoot uiteindelijk ondergaan.

Ondertussen beseft Zaya niet dat zij niet de enige is met geheimen. Want ook Asper heeft een opdracht, en die kan het lot van zowel de beenderbezweerders als dat van de gifgenoten voor altijd veranderen.

Recensies (20)

Meer recensies

Is De gifgave het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De gifgave