De godslastering

De godslastering

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
De Squadra mobile van de Rione Monti in Rome wordt geconfronteerd met de moord op een Syrisch gezin dat in Italië is aangekomen na een levensgevaarlijke overtocht over de Middellandse Zee. Het jongste kind van het gezin blijft na de moord vermist. Het team van Elisa Ferrari gaat op zoek naar de moordenaar, in de hoop het kind te kunnen redden. Intussen raakt ook het onderzoek naar de moord op Erika Mirabelli, de echtgenote van hoofdinspecteur Cristiano Clementi, in een stroomversnelling. De historische roman waaraan Erika kort voor haar dood werkte en die kwaad bloed zet in het Vaticaan, blijkt gestolen. Werd ze daarom vermoord? Of speelden bij haar dood andere motieven?

Stefaan Werbrouck schreef jarenlang scenario’s voor televisie. Vandaag werkt hij in het Vaticaan en woont hij ten zuiden van de Italiaanse hoofdstad, tussen de olij_ omen en wijngaarden van de Colli Albani. De godslastering maakt deel uit van een spannende thrillerreeks die de lezer meeneemt naar het kloppende hart van Rome, waar ook ten tijde van de keizers en de pausen moord en doodslag al aan de orde van de dag waren.
Witsand Uitgevers bvba
01 oktober 2019